23.5.08

ilk olmayan yazı

Ne güzel kendime alan adı almıştım. Ne güzel her gün yazılarımı yazıp, çektiğim fotoğrafları süsleyip kendi alanıma atıyordum. Sonra ona link verip fotoğraflarımı yayınlıyordum. Html i sökmeye başlamıştım yeni yeni. Yazıların renklerini boyutlarını değiştirip daha etkili nasıl yazabilirimin derdine düşüyordum. Ne olduysa 10 gün önce oldu. Birden tam da yazımı hazırlamış yayınlayacaktım ki birden sitemin kontrol paneline ulaşamamaya başladım.
Önce (kardeşimin serverını kullandığım için) server dan kaynaklanan bir problem zannettim fazla üzerinde durmadım bir-iki güne kesin düzelir dedim.
Düzelmedi...
Alan adımdan dns lerimi kontrol edeyim dedim, herşey normaldi. Kardeşim serverına reset attı, bütün alanlarımı limitsiz yaptı (trafik, alan)
ama ama düzelmedi.
Teknik olarak bilgimiz bu kadarına yetti ve düzeltemedik.
Burada yazmayı deneyeceğim bundan sonra, şablonumu oturtmak uzun zaman alacağa benziyor. Merak eden herkese :
Buradayım devam ediyorum.